Naučím vás, jak s pomocí obsahového marketingu na Instagramu vybudovat loajální základnu sledujících, kteří si vaše produkty nebo služby nejenom rádi koupí, ale rádi je doporučí i svým přátelům nebo známým.
Vybudujeme totiž společně na Instagramu nejenom efektivní prodejní trychtýř, který spolehlivě generuje zisk mně i mým klientům, ale vytvoříme z vaší značky pomocí pravidelného hodnotného obsahu také silný lovebrand, ke kterému si vaše publikum vybuduje dlouhodobý vztah.
Snažíte se na Instagram přidávat pravidelně příspěvky, ale kvůli nulovým nebo téměř nulovým výsledkům ztrácíte motivaci a tak jsou i období, kdy nepřispíváte vůbec
Chcete mít s Instagramem úspěch, ale netušíte, jak natočit zajímavé Reels, vytvořit graficky hezký příspěvek nebo nevíte, co psát do popisků příspěvků tak, aby to mělo nějaký efekt. Zkrátka ani nevíte, kde začít
Sledujete několik expertů na sociální sítě, radíte se s kolegy, kamarády nebo rodinou nebo jste třeba už vystřídali několik markeťáků nebo agentur, kteří vám sítě spravovali, ale jejich rady se tak liší nebo jsou natolik nesrozumitelné, že vlastně nevíte, co máte dělat
Máte pocit, že pokud chcete s vaším podnikáním online uspět, budete muset přispívat každý den nebo investovat spoustu peněz do reklamy a tak se obáváte, že nemáte na budování vašeho brandu dostatek času nebo finančních prostředků
návod na produkci video obsahu přímo od mého profesionálního kameramana
návod na hledání aktuálních virálních trendů, které budete moci aplikovat i na svou vlastní značku a získat s jejich pomocí vyšší dosah + 2 konkrétní tipy na virální trendy týdně
návod na střih přímo v Reels nebo v aplikaci CapCut od profesionální video editorky
návod na tvorbu krásných příspěvků v aplikaci Canva od profesionální grafičky + 10 různých šablon, do kterých stačí pouze vložit vaše texty
návody na psaní scénářů videí a šablony pro texty příspěvků, které prodávají
… a mnoho dalšího. Níže na této stránce si můžete prohlédnout kompletní obsah kurzu. Podstatné je ale hlavně to, že jsem pro vás vytvořila program, díky kterému už nebudete muset přemýšlet nad algoritmy, Instagramem nebo marketingem obecně. Stačí pouze aplikovat principy z kurzu a projít si návody krok za krokem. Pak už se budete moci soustředit hlavně na to nejdůležitější – vaše podnikání.
Jmenuju se Karolína Kachyňová a marketingu se věnuju už téměř 10 let. Svůj Instagram jsem vybudovala pomocí obsahového marketingu od 0 sledujících na 37 000 (ke dni 18. 2. 2024) a pomocí své strategie jsem s budováním Instagramu a hlavně zisku z nejrůznějších oborů podnikání pomohla více než 300 klientům.
Kromě marketingu mě hodně zajímá i osobní rozvoj, stoická filosofie a práce na sobě obecně, proto vím, že je pro úspěch v podnikání nutné nejen mít dobrou strategii, ale také správné nastavení mysli. Do seberozvoje jsem investovala rozhodně více než půl milionu korun a benefituji z toho dodnes. Z tohoto důvodu se v kurzu nebudeme zabývat pouze marketingem, ale dotkneme se i témat z osobního rozvoje.
Sledujte mne na sociálních sítích:
Kurz je určený všem podnikatelům, kteří si přejí získávat klienty nebo zákazníky skrze obsahový marketing na Instagramu a kteří si na sítích chtějí vybudovat silnou značku, díky které jejich zisk nebude závislý na investici do reklamy
Kurz je vhodný pro všechny obory podnikání kromě oborů, pro které je zakázané inzerování na Facebooku a Instagramu – pro více informací navštivte stránku: https://transparency.fb.com/cs-cz/policies/ad-standards/.
Mým kurzem prošlo obrovské množství podnikatelů z nejrůznějších oborů – od e-shopů (např. s nábytkem, probiotiky, zbožím pro miminka, ručně vyráběnými předměty, módou apod.), přes dodavatele služeb (např. fitness trenéry, grafičky, ilustrátorky, výživové poradce, finanční poradce, kouče, právníky, prodejce nemovitostí apod.) až po méně tradiční typy podnikatelů (např. vykladačky tarotu, umělce a umělkyně, influencery apod.), proto je můj kurz s nejvyšší pravděpodobností vhodný i právě pro vás
Kurz není vhodný pro podnikatele, kteří nejsou do svého Instagramu ochotní investovat čas v podobě tvoření hodnotného obsahu pro své sledující nebo peníze v rámci minimální investice do reklamy
Není vhodný ani pro podnikatele, kteří očekávají, že výsledky přijdou přes noc a ideálně bez práce – počítejte s alespoň 6 – 12 měsíci budování. Je mi jasné, že to nezní tak dobře jako sliby jiných expertů, kteří vám rádi slíbí obrovské částky a okamžité výsledky, ale já k vám raději budu upřímná i za cenu toho, že má nabídka nebude znít tak zázračně dobře
V tomto modulu vám odhalím svou kompletní strategii, která můj vlastní profil dostala až na 37 000 sledujících a dostala mě na roční zisk v řádu několika milionů korun a kterou úspěšně aplikují i moji klienti. Své know-how nemám někde jen „načtené“ nebo okoukané od zahraničních tvůrců – svou strategii jsem vymyslela díky letitému testování a experimentování, proto jí nikde jinde nenajdete.
Stanovit si cílovku je sice fajn a proto si jí taky společně v kurzu stanovíme, ale rozhodně to není všechno. Efektivní marketing vychází z lidské psychologie a proto spolu prozkoumáme nitro vašich potenciálních klientů nebo zákazníků. Po čem skutečně touží? Co jim brání v nákupu? Jaké jsou jejich tajné bolesti nebo pochybnosti? To vše a mnohem více zjistíte ještě předtím, než vytvoříte svůj první příspěvek.
Chcete začít s budováním vašeho Instagramu, ale neumíte zatím ani přidat příspěvek nebo neznáte všechny vhodné formáty? Nevadí, v této lekci vás naučím vše, co budete potřebovat znát.
V tomto modulu se konečně vrhneme na nejdůležitější element obsahového marketingu – hodnotný obsah. Naučíte se v něm vytvořit si dlouhodobý obsahový plán, začnete tvořit obsah, který bude vaše publikum bavit a díky kterému vás budou chtít lidé sledovat, ale hlavně se naučíte tvořit takové příspěvky, kvůli kterým u vás budou chtít vaši potenciální klienti nebo zákazníci taky nakupovat.
Provedu vás (společně s dalšími experty z mého týmu) vším od copywritingu, přes produkci (svícení, ostření, nastavení mobilu/foťáku), střih videí přímo na Instagramu nebo v aplikaci CapCut, hledání virálních trendů až po tvorbu grafických příspěvků v aplikaci Canva.
Chcete svůj úspěch o něco uspíšit? Pak je na čase zainvestovat pár kaček do placené reklamy a růst vašeho profilu tak trošičku zrychlit. V tomto modulu se dozvíte, jak se používají nástroje pro reklamu, jak pomocí reklamy zvýšit svůj počet sledujících a jak psát texty reklam tak, aby vám přinesly nějaké výsledky.
Jak už jsem říkala: sama jsem do osobního rozvoje investovala více než 500 000 Kč a nelituji ani jedné koruny. Můj zisk totiž díky kvalitnímu marketingu mé značky sice postupně roste, ale díky mému mentálnímu nastavení a investování do správného „mindsetu“ se mnohonásobně násobí takovým způsobem, jaký by mi pouze „tvrdá práce“ jen tak nepřinesla. V tomto modulu vám předám to nejdůležitější, co jsem se o práci na sobě samé naučila a budu s vámi upřímně sdílet vše, co mě neskutečně posouvá v byznysovém i osobním životě. To, jestli moje tipy z tohoto modulu využijete, je jen na vás. Ale pamatujte, že byznysové problémy neexistují – existují jen naše osobní problémy, které se promítají do našeho byznysu.
Speciální lekce od mého profesionálního videokamera Ivana Šonského
Lekce od střihačky Leony Rychlíkové, která stříhá videa i pro můj vlastní Instagram
Lekce od Canva specialistky a grafičky Elišky Bartkové
Lekce od Jirky Pernici – specialisty na výkonnostní PPC reklamu na Facebooku a Instagramu
Skupinové hovory se mnou dalšími experty (my spolu probereme obsahovou strategii, s Leou vás čeká video obsah, produkce a střih, s Alenou Majerovou pak koučování v rámci osobního rozvoje a Jirka vám pomůže s PPC reklamou), které se odehrávají každé pondělí v 18:00. Nemůžete se z jakéhokoliv důvodu na hovor dostavit? Nevadí! V kurzu na vás bude čekat záznam
A samozřejmě ke kurzu dostanete i pracovní sešity s úkoly z jednotlivých modulů, které vám pomohou s plánováním a uváděním poznatků z kurzu do praxe
To vše po dobu 6 měsíců od zakoupení kurzu s možností prodloužení.
Takzvanou metodou „pokus/omyl“, kvůli které svou značku buďto nevybudujete vůbec, protože brzy ztratíte motivaci, nebo jí sice vybudujete, ale až za několik let snažení.
Tak, že aplikujete už dávno ověřenou strategii od někoho, kdo už úspěšně vybudoval nejen svůj vlastní Instagram, ale kdo pomohl s budováním značky i více než 300 dalším klientům a kdo vás ochotně „povede za ručičku“ tak, abyste na to všechno hlavně nebyli sami.
Po zaplacení skrze platební kartu vám na email okamžitě přijdou přístupové údaje do Kurzu prodeje na Insta, který je na platformě Thinkific. V prvních video lekcích uvnitř se pak dozvíte, jak se připojit na skupinové hovory a jak vstoupit do naší soukromé facebookové skupiny. V případě platby převodem pak počítejte s 2 – 3 dny, než se platba spáruje a než obdržíte své přihlašovací údaje na váš email.
Pokud podnikáte a máte cokoliv na prodej – ať už je to služba nebo produkt – tak ano, je pro vás vhodný. Současně vám kurz pomůže, pokud o sobě chcete zkrátka jen „dát vědět“ za jakýmkoliv účelem nebo budovat jakýkoliv brand. Tedy i v případě, že se zabýváte charitativní činností, aktivismem nebo jste influencer/ka.
Ano. Kurz není vhodný pro obory podnikání, které mají od společnosti Meta zakázané používání placené reklamy. Jejich seznam najdete přímo na oficiálních stránkách: https://transparency.fb.com/cs-cz/policies/ad-standards/
Kurz pro vás začíná v jakýkoliv den, ve který se do něj připojíte. Lekce se vám otevřou všechny naráz a procházíte je nezávisle na ostatních účastnících, proto si kurz můžete projít vlastním tempem. Během skupinových hovorů a v naší soukromé facebookové skupině se pak můžete ptát na cokoliv bez ohledu na to, v jaké části kurzu se zrovna nacházíte.
Investice peněz do reklamy je dobrovolná, ale je jasné, že s její pomocí porostete rychleji. Pokud se do reklamy rozhodnete investovat, počítejte s 90 Kč/den.
V oboru online kurzů je jedním z největších problémů to, že lidé kurzy nedokončují. A proč by to také dělali, když je přístup k některým kurzům i doživotní? Pokud zkrátka neexistuje motivace kurz rychle dokončit a jít do akce, většina lidí to bude odkládat. Ani já nejsem jiná. Moje knihovna určitě obsahuje minimálně 30 knížek, které jsem si jen koupila a dala do poličky – můžu si je, přece, přečíst kdykoliv. No ne?
Většinu online kurzů tak na 100 % dokončí jen cca 6 – 12 % jejich účastníků. U mého kurzu je to ale 90 % a to právě proto, že je časově omezený.
Chci, abyste uspěli a také chci, čistě sobecky, sdílet vaše úspěchy s ostatními, protože bez úspěšných klientů bych nebyla úspěšná ani já. Ale to se vám bohužel nemůže povést, pokud nebudete jednat ihned, a proto jako tvůrce kurzu musím zajistit, abyste měli motivaci ho dokončit. To je celé.
Nebojte se ale – kurz zvládnete dokoukat do cca 14 – 30 dní a zbylých 5 měsíců tak budeme pravděpodobně jen diskutovat o strategii a různých detailech na skupinových hovorech nebo v soukromé facebookové skupině. Je navržený tak, abyste ho zvládli dokoukat bez prodlužování.
Jakmile 6 měsíců skončí, přijde vám email s dalšími instrukcemi jen pro případ, že jste kurz skutečně „zasklili“ nebo pro případ, že chcete v naší komunitě pouze strávit více času kvůli tomu, že v ní stále vidíte nějaký benefit i nad rámec videolekcí.
Cena dalšího měsíčního členství je 1200 včetně DPH, ale pevně doufám, že prodloužení nebudete potřebovat a pokud se rozhodnete zůstat, bude to jen proto, že se vám bude v kurzu hodně líbit a nebudete chtít, aby skončil.
Mým původním 4týdenním coachingem prodeje na Instagramu a první verzí Kurzu prodeje na Insta, na kterém je Kurz prodeje na Insta 2.0 založen, prošlo více než 300 spokojených klientů. Jde zároveň o strategii, kterou roky aktivně a hlavně profitabilně aplikuji na svou vlastní značku. Za svým know-how si maximálně stojím a jsem přesvědčená, že po jeho aplikování na svůj vlastní byznys uspěje každý, kdo se mými radami bude skutečně řídit. Z tohoto důvodu peníze zpátky nevracím. Pokud jste na pochybách, jestli s kurzem budete mít nějaké výsledky, určitě se podívejte na recenze mých předchozích klientů výše a přesvědčte se sami. Budu se na vás těšit uvnitř kurzu!
Karolína Kachyňová
Na náspu 306/2, 118 00, Praha
IČ: 08299391
DIČ: CZ9457140187
Fyzická osoba zapsaná v Živnostenském rejstříku na Praze 1 od 27. 6. 2019
email: ahoj@kurzprodejenainsta.cz
web: www.kurzprodejenainsta.cz
Nezapomeňte si před zakoupením kurzu přečíst také:
Obchodní podmínky
Informace o zpracování osobních údajů
Formulář odstoupení
This site is not a part of the Facebook platform or Meta. Additionally, This site is NOT endorsed by Facebook in any way. FACEBOOK is a trademark of the Meta corporation.
Tato stránka není součástí platformy Facebook nebo Meta. Tato stránka také NENÍ podporována Facebookem a to jakýmkoliv způsobem. FACEBOOK je chráněn ochrannou známkou korporace Meta.